Το καλάθι αγορών είναι άδειο!
Με ποιους τρόπους μπορώ να παραγγείλω ένα προϊόν σας;
Που βρίσκεται το κατάστημά σας ;
Θα μας βρείτε Πειραιώς 8, Μοσχάτο, Τ.Κ. 18346, Αθήνα, τηλ: +30 210 4827501, τηλ:+30 213 0391701 (e-shop), fax: +302104810332
Ποιοι είναι οι τρόποι αποστολής των προϊόντων;
Η αποστολή των προϊόντων σας πραγματοποιείται με ιδιωτικά οχήματα (ειδικά ψυχόμενα van) τα οποία εξασφαλίζουν την ασφαλή τους παράδοση στον χώρο που μας έχετε υποδείξει.
Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;
Τι ισχύει για την ακύρωση μιας παραγγελίας;
Επίσης, ο καταναλωτής έχει το αναφαίρετο δικαίωμα της καταγγελίας της παραγγελίας μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών. Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε διαδικτυακά (online) από τον ιστότοπο bazaar-online.gr, και θεωρεί πως αν και γνωστοποίησε το πρόβλημα του στην εταιρεία μας με δόκιμο τρόπο (επικοινωνία με email ή τηλέφωνο) και αυτό δεν επιλύθηκε, μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage