pin-icon
Δείτε αν εξυπηρετούμε την περιοχή σας
Επίλεξε χρονικό διάστημα για παράδοση ή παραλαβή
Συχνές Ερωτήσεις

Με ποιους τρόπους μπορώ να παραγγείλω ένα προϊόν σας;

  • Με online παραγγελίες στο www.bazaar-online.gr
  • Τηλεφωνικά στο 213 0391701 - ώρες λειτουργίας καταστημάτων - δίνοντας τους κωδικούς των προϊόντων.

Που βρίσκεται το κατάστημά σας;

Θα μας βρείτε Πειραιώς 8, Μοσχάτο, Τ.Κ. 18346, Αθήνα, τηλ: +30 210 4827501, τηλ:+30 213 0391701 (e-shop), fax: +302104810332

Ποιοι είναι οι τρόποι αποστολής των προϊόντων;

Η αποστολή των προϊόντων σας πραγματοποιείται με ιδιωτικά οχήματα (ειδικά ψυχόμενα van) τα οποία εξασφαλίζουν την ασφαλή τους παράδοση στον χώρο που μας έχετε υποδείξει.

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

  • Με αντικαταβολή (πληρώνετε όταν παραλάβετε την παραγγελία σας είτε με μετρητά είτε με χρήση POS).
  • Με χρέωση πιστωτικής/χρεωστικής/προπληρωμένης κάρτας.
  • Με χρήση της υπηρεσίας πληρωμών PAYPAL.

Τι ισχύει για την ακύρωση μιας παραγγελίας;

Η ακύρωση παραγγελίας γίνεται δεκτή μόνο για όσο διάστημα δεν έχει ακόμα εκτελεστεί και δεν έχει παραδοθεί το είδος (δηλαδή δεν έχει εκδοθεί δελτίο αποστολής), είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail), είτε τηλεφωνικώς. Έχετε την δυνατότητα να ενημερώνεστε για την πορεία της παραγγελίας σας, είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail). Επιπλέον σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας οι διαθέσιμοι πόντοι της συγκεκριμένης παραγγελίας μηδενίζονται (500 πόντοι=5 ευρώ). Σε περίπτωση που μια παραγγελία έχει προπληρωθεί (μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας ή PayPal) και ακυρωθεί πριν την αποστολή της, το πλήρες ποσό της συναλλαγής επιστρέφεται στον πελάτη. Η επιστροφή πραγματοποιείται στο ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας. 

Επίσης, ο καταναλωτής έχει το αναφαίρετο δικαίωμα της καταγγελίας της παραγγελίας μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών.  Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε διαδικτυακά (online) από τον ιστότοπο bazaar-online.gr, και θεωρεί πως αν και γνωστοποίησε το πρόβλημα του στην εταιρεία μας με δόκιμο τρόπο (επικοινωνία με email ή  τηλέφωνο) και αυτό δεν επιλύθηκε, μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage  

Τι ισχύει με την επιστροφή χρημάτων;

Στην περίπτωση που προκύψει οικονομική διαφορά σε μία παραγγελία, είτε λόγω λανθασμένης χρέωσης, είτε εξαιτίας αλλαγής προϊόντων κατά την τελική εκτέλεση της παραγγελίας, είτε λόγω έλλειψης προϊόντων στην παραγγελία, η εταιρεία μας προχωρά σε επιστροφή του αντίστοιχου ποσού στον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται στο ίδιο μέσο πληρωμής με το οποίο ολοκληρώθηκε η αρχική συναλλαγή. Ο χρόνος ολοκλήρωσης της διαδικασίας ενδέχεται να διαφέρει ανάλογα με το τραπεζικό ίδρυμα ή τον πάροχο πληρωμών. Σε γενικές γραμμές, απαιτούνται 2-3 εργάσιμες ημέρες για να εμφανιστεί το ποσό στον λογαριασμό του πελάτη από την ημέρα που καταχωρείται η εντολή επιστροφής από το λογιστήριο μας. Για οποιαδήποτε απορία, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2130391701 ή μέσω e-mail στο contact_us@bazaar-sm.gr



BAZAAR Newsletter
Αυθημερόν παράδοση
για παραγγελίες που γίνονται μέχρι τις 14:00
25 χρόνια δίπλα σας
με στόχο να προσφέρουμε άψογη εξυπηρέτηση
Τηλεφωνικές παραγγελίες
Καλέστε στο +30 213 0391701
191 Καταστήματα
Σε όλη την Ελλάδα. Ένα βρίσκεται κοντά σας
1.000+ προϊόντα
μόνο στα BAZAAR